Nakupování přes e-shopy se stalo tak běžnou součástí naších životů, jako když si jdeme koupit do kamenného obchodu každý den rohlíky. Zákazníci od vás přirozeně očekávají, že to, co si mohou zakoupit ve vašich kamenných prodejnách si budou moci pořídit i přes internet, pokud budou chtít. Pokud podnikáte nebo se chystáte podnikat, uděláte dobře, pokud si ke svému podnikání zřídíte i e-shop. Na co se na svém e-shopu musíte zaměřit, aby byl opravdu úspěšný?

seo

SEO

SEO je jednou z nejdůležitějších věcí pro váš e-shop. Jedná se vlastně o optimalizování stránek pro vyhledávání, takže je mohou zákazníci při vyhledávání snadněji najít. Dnes jsou tyto služby na vysoké úrovni, takže vám zřídí SEO pro eshop-rychle a najdete služby za skvělou cenu. Pokud máte web na platformě Drupal, doporučujeme vám využít SEO pro Drupal.

Přeprava

Zákazníci očekávají, že za přepravu u vás nezaplatí žádné horentní sumy. Cena za poštovné bývá jeden z rozhodujících faktorů, jestli nakoupí u vás, nebo u konkurence. Prozkoumejte všechny dostupné přepravní služby a snažte se, aby měli zákazníci na výběr z vícero možností. Dobré je, pokud máte i možnost přepravy do zahraničí, třeba na Slovensko.

přeprava

Více možností, jak zaplatit

I tohle je věc, která může výrazně ovlivnit to, zda u vás zákazníci nakoupí, či nikoliv. Pokud mají na výběr jen jednu možnost, jak zaplatit za své zboží, velmi je to nepotěší, zvláště, pokud se bude jednat třeba o platbu předem na účet, což bývá nejméně oblíbená varianta platby. Určitě byste měli mít možnost, aby vám zákazníci zaplatili platební kartou. Tento způsob je rychlý, pohodlný a peníze máte od zákazníků prakticky i hned. Hodně z nich ocení také možnost poslat zboží na dobírku a zaplatit až při převzetí, na druhou stranu se tu zvyšuje riziko, že si zboží nepřevezmou a vy ztratíte peníze za poštovné.

Mohlo by se vám také líbit: